obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Doorsturen e-mail
jdg
Bij mijn moeder is de installatiemonteur geweest. Hij heeft een raar en fout hoofdemailadres
aangemaakt. Heb zelf een extra adres aangemaakt voor haar en 'doorsturen' aangezet via
'mijn ziggo', zodat de e-mail van het hoofdadres naar het extra adres zou gaan. Eenmaal aangezet kan dit dus niet meer uitgezet of gewijzigd worden..... Afgelopen maandag gebeld met 1200 met de vraag of we dat hoofdadres konden wijzigen en het extra adres dan hoofdadres konden maken. Dat kon en is direct in orde gemaakt, maar toen....... Wat bleek : het doorsturen van de mail van het hoofdadres was aan blijven staan waardoor de mail nu doorgestuurd wordt naar hetzelfde adres. Dat gaat oneindig door dus wordt direct afgevangen door Ziggo waardoor er dus helemaal geen mail binnenkomt. Had dit al aan zien komen, maar volgens HD geen probleem. Er zou 1 bericht blijven staan. Niet dus. Later op de
dag nogmaals gebeld met 1200. Deze medewerker snapte het direct, maar kon het doorsturen ook
niet uitzetten en zou melding doorzetten naar 3e lijns of zo. Inmiddels is het woensdagavond en nog steeds staat 'doorsturen' aan. Hoe moeilijk kan het zijn vraag ik me dan af???
 
kobus1960
Er zijn wat technische problemen met de mailservers en waarschijnlijk de
instructie-batch-bestanden van die servers. Er wordt op de site melding van
gemaakt met excuses waar jij nu niets aan hebt. Wat je kunt doen is even een
Gmail account aanmeken, en daar middels "accounts en import" die betreffende
mailbox invoeren. Als het goed is vangt Gmail die mail voor het doorsturen af.
Werkt dat niet, moet 1200 toch wat regelen voor je moeder.
 
jdg
Heb gekeken bij mijn eigen gmail-account maar kon niet vinden wat je bedoelt.

Maar ik blijf van mening dat Ziggo dit zsm moet oplossen. We zijn al 3 dagen verder inmiddels.

Hoe stuur ik een bericht naar Ziggo Webcare of lezen die mee?
 
kobus1960
Ik zet dit even door naar webcare.
 
jdg
Dank je. Ben benieuwd
 
kobus1960
Kan even duren, ook daar is het razend druk ivm wijzigingen per 1 September,
en het is nog vakantietijd, mail is om 13.50 verstuurd.
 
Ziggo-WebCare_Simone

Quote

jdg schreef:

Bij mijn moeder is de installatiemonteur geweest. Hij heeft een raar en fout hoofdemailadres
aangemaakt.


Goedemiddag,

Stuur me anders de adresgegevens in een PB dan kan ik kijken wat er aan de hand is.

Alvast bedankt.

Groet,
Sony
Ziggo WebCare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Doorsturen e-mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst Ziggo Gebruikers Groep : 5 01-05-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ik krijg mail van andere ziggo klanten Klacht over Ziggo : 3 06-02-2018
geen bijlage openen in ziggo mail Algemeen : 10 29-09-2017
Advertentie