obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Wij willen je niet als klant...
joop hoop
Dit was mijn opvatting na het telefoongesprek dat ik heb gehad met meerdere medewerkers.

Mijn bestelling: alles-in-1 met hd recorder.
Bevestigingsmail ontvangen.
Geen monteur op de aangegeven datum.

Dus bellen de eerst volgende werkdag (korte samenvatting).
medewerkster 1 (bestel status): Sorry meneer, uw bestelling is niet doorgekomen. De monteurs hebben het druk, dus duurt dit vanaf nu 2-3 weken.
Ik: en zonder?
medewerkster1: 5-10 werkdagen
ik: stuur maar snel
medewerkster1: dan moet u even opnieuw bellen, doorsturen kunnen we niet

medewerkster2 (dit was de aardigste): Sorry meneer, echt heel vervelend. Echter zijn de digitale hd-recorders op. Komen in oktober pas weer binnen
ik: dan is het daar fout gegaan, wat gaan we er aan doen? wat gen tv ok, maar geen internet tot oktober kan echt niet. kan ik niet eerst een simpele decoder krijgen en later omwisselen, mijn part geven jullie eerst een helemaal bekrasde versie, als het maar geregeld gaat worden.
m2: daar heb ik geen bevoegdheid voor, maar als u even de klantenservice belt, dan kunnen die in uw geval waarschijnlijk wel een regeling treffen.

Dus ik nog vol goede moed (ik kwam immers steeds een stapje verder) opnieuw bellen, dit maal met de klanten service. Doorschakelen is onmogelijk blijkbaar.

medewerkster3 (klantenservice, maar wat een arrogante bitch, excuses voor de woordkeuze, maar zo kwam ze over): ja, ik zie het, u heeft geen bestelling geplaatst.
ik: k heb hier de bevestiging voor me liggen, dus besteld heb ik wel, maar er is iets fout gegaan en zou graag nog ziggo willen, dus wat kan er geregeld worden (hele verhaal uitgelegd, zonder boos te worden of slechte worden)
m3: Ow nee, daar gaan we echt niet aan beginnen, iedereen na eind juli krijgt die decoder niet meer, dat heeft ook overal gestaan, in de krant, in het nieuws en op de website.
ik: Mijn bestelling is geplaatst op 1 aug, toen stond het nog niet op de website, ik mag er toch vanuit gaan dat ik geen dingen kan bestellen die er niet meer zijn, dus ik wil graag een regeling treffen zodat ik alsnog die decoder krijg, ook al is dat pas over tig maanden.
m3: nee meneer ik ga dat echt niet doen.
(hier zakte mn broek een beetje af, ik was zo graag klant geworden van ziggo, mooi pakket + leuke aanbieding, waarom niet, nou hierom dus niet)
ik: dan wil ik mijn abonnement bij deze annuleren of ontbinden. want ik wil alleen het abbo als ik ook geholpen ga worden, maar blijkbaar zit dat er niet in (hier begon ik dus wel link te worden want ik had ondertussen al 45 minuten aan de lijn gehangen).
m3: dat is niet nodig want u heeft niets besteld, die bevestiging is een automatisch mailtje en daar kunnen wij niets mee. In november zijn ze pas weer beschikbaar voor nieuwe klanten, probeert u het dan nog eens.
ik: als ik niet besteld heb, dan hang ik nu op want dit kost me te veel geld. (en direct opgehangen, want anders had ik woorden gebruikt die ik liever niet zeg)

Als m3 een regeling had getroffen met me, en dat had best mogen zijn dat ik die decoder pas in november, dan was ik nu waarschijnlijk een tevreden ziggo klant geweest. Helaas kan ik geen UPC nemen, anders had ik dat gedaan (kom op met die wet dat ook de kabelmarkt open moet), nu kijken of tele2 wel kan leveren wat ze beloven. internet gaat iig goed. tv wordt vandaag geactiveerd.

Vraagje aan de hand van dit verhaal.... Ben ik de enige met deze ervaring? Is er een mogelijkheid om de kosten die ik heb gemaakt voor het bellen met de nutteloze hulp van de helpdesk terug te krijgen? Of is dit een typisch gevalletje pech en heb ik de geldzakken van ziggo voor 45 minuten lopen vullen voor jan lul?
 
MisterSenseo
Nou,als dit het werkelijke verhaal is,waar ik niet aan twijfel want waarom zou je liegen over zoiets,dan is het te schandelijk voor woorden en ik hoop dan ook dat de heren van Webcare meelezen en dat ze dit doorcommuniceren naar Ziggo zelf.
Als dit vaker gebeurt elimineert Ziggo zichzelf,en dat kan nooit de bedoeling zijn.
In elk geval bedankt voor het delen van je verhaal.
Bij Tele2 zul je ook ben ik bang ook wel iets krijgen gezien de ervaringen van sommige forumleden,maar ik hoop het niet voor je.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP
Joop,


Ik heb het even aan webcare doorgegeven.

Smile
Gewijzigd door BMP op 12-09-2011 17:05
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Joop, waar ben je nu klant, of waar wil je uiteindelijk klant worden?
Je bent hier een topic aan het vullen en op Tele2 eveneens........
We willen je graag helpen, maar leg even uit als je wil.

Comtrend VDSL instability
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Beste Joop,

Ten eerste, excuses voor de gang van zaken, dit had natuurlijk ook netter opgelost kunnen worden.
De email waar je naar refereert is waarschijnlijk een bevestiging dat de bestelling doorgezet is vanuit de website naar Ziggo. Hierna had je eigenlijk een schriftelijke bevestiging moeten krijgen wat een daadwerkelijke bevestiging is. Als je mij een PB stuurt met je klantgegevens dan kijk ik wat er mis is gegaan.
Ziggo WebCare Jelle
 
kobus1960

Quote

kobus1960 schreef:

Joop, waar ben je nu klant, of waar wil je uiteindelijk klant worden?
Je bent hier een topic aan het vullen en op Tele2 eveneens........
We willen je graag helpen, maar leg even uit als je wil.

Comtrend VDSL instability


??
 
BMP
@ Joop geef even wat duidelijkheid Grin
Gewijzigd door BMP op 12-09-2011 17:37
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Zippo

Quote

joop hoop schreef:
Als m3 een regeling had getroffen met me, en dat had best mogen zijn dat ik die decoder pas in november, dan was ik nu waarschijnlijk een tevreden ziggo klant geweest. Helaas kan ik geen UPC nemen, anders had ik dat gedaan (kom op met die wet dat ook de kabelmarkt open moet), nu kijken of tele2 wel kan leveren wat ze beloven. internet gaat iig goed. tv wordt vandaag geactiveerd.

Vraagje aan de hand van dit verhaal.... Ben ik de enige met deze ervaring? Is er een mogelijkheid om de kosten die ik heb gemaakt voor het bellen met de nutteloze hulp van de helpdesk terug te krijgen? Of is dit een typisch gevalletje pech en heb ik de geldzakken van ziggo voor 45 minuten lopen vullen voor jan lul?


Ik denk dat Joop Hoop na deze ervaring besloten heeft naar Tele2 te gaan. Hij heeft het modem en al verbinding van Tele2.
Hij heeft snel gehandeld toen hij in de gaten kreeg dat het bij Ziggo niets zou worden. Het aanbod van Webcare om uit te zoeken wat er aan de hand is komt denk ik te laat.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BMP
Het lijkt daar wel op ja, pech voor ziggo, maar wel goed dat ze het even meekrijgen op deze manier.

Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wij willen je niet als klant...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie