obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Monteur zonder bericht niet op komen dagen
rabbi
Vandaag, zaterdag 17 maart, zou een monteur tussen 12 en 18 komen om alles-in-1 te installeren.
De afspraak was via internet gemaakt, en zowel via post als via telefoon door ziggo bevestigd.
Maar een monteur is niet op komen dagen. Een telefoontje kon er ook niet van af.
Een goede manier om nieuwe klanten welkom te heten.......
 
Nicholas
Ja, is vervelend natuurlijk. De koffie voor de monteur staat bij wijze van spreken al klaar in het filter (of het cupje zit al in je Nespresso) Of de Pad in je senseo en dan gaat die bel maar niet. Dan ben je niet blij. Maar ik zou gewoon Ziggo hiervan schriftelijk op de hoogte stellen en in ieder geval maandag bellen.

Hopelijk ben je maandag als eerste aan de beurt!
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Ook wel een apart dag/tijd voor een dergelijke afspraak, daar is het fout
gegaan bij Ziggo.
 
BMP
idd normaal gesproken komen ze niet op zaterdag Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo

Quote

BMP schreef:

idd normaal gesproken komen ze niet op zaterdag Smile


Waarom heb ik dan in december een "zaterdag-montage" 4 dagen later helemaal overnieuw mogen doen?
Laten ze maar blij wezen dat hij niet is op komen dagen, dan heb je nog kans dat het goed aangesloten wordt.........PfftPfftPfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP

Quote

MisterSenseo schreef:

Quote

BMP schreef:

idd normaal gesproken komen ze niet op zaterdag Smile


Waarom heb ik dan in december een "zaterdag-montage" 4 dagen later helemaal overnieuw mogen doen?
Laten ze maar blij wezen dat hij niet is op komen dagen, dan heb je nog kans dat het goed aangesloten wordt.........PfftPfftPfft


Haha je bent dus stiekem monteur die op zaterdag een beetje bij beunt en het werk van de echte monteurs verbeterd Grin Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Zippo
Volgens mij is het andersom.

Edit: voor de duidelijkheid. MrSenseo verbetert het werk van de beunhaas.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo

Quote

Zippo schreef:

Volgens mij is het andersom.

Edit: voor de duidelijkheid. MrSenseo verbetert het werk van de beunhaas.


MisterSenseo wil nog wel eens de troep opruimen achter de kont van iemand die zich Ziggo monteur noemt.
Het ergste is dat dit ook echte Ziggo monteurs zijn !
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
rabbi
Dit schiet nog niet erg op. Maandagochtend heb ik gebeld.
De verklaring zou zijn een inbraak in de auto van de monteur......
Ze stellen een nieuwe datum voor (27/3) maar dan kan ik niet, dus dat heb ik gezegd. Ik heb wel een andere datum voorgesteld (23/3).

Ik heb ook de klacht gemeld (op 19/3) via het webformulier. Daarop krijg ik 20/3 antwoord:
Er staat een nieuwe afspraak in ons systeem, dus het is opgelost.
Niet dus.

Nieuwe klacht (op 20/3) via het webformulier, met verwijzing naar de eerdere klacht, en mijn opmerkingen.

21/3 maar weer gebeld. Ja hoor: "Er staat een afspraak voor 27/3 in het systeem".
De zaak maar weer uitgelegd.
Als het goed is, is die 'afspraak'op de 27e uit het systeem gehaald, en ik zou gebeld worden, vandaag (dat zal niet meer gebeuren, of uiterlijk morgenochtend.
De bedoeling (mijn bedoeling) is nog steeds installatie op 23/3.

Wordt vervolgd.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 22 2012 09:26:43:
Vandaag weer een antwoord van Ziggo.
Zoals te verwachten: "Afspraak staat ingepland voor 27 maart, eerder kan niet want alles is vol"

Maar weer een nieuwe klacht aangemaakt, mer verwijzing naar alle eerdere.
Nogmaals benadrukt dat 27/3 niet kan, en 30/3 voorgesteld.

Als 30/3 niet lukt ga ik maar eens op zoek naar een andere leverancier......
Gewijzigd door rabbi op 22-03-2012 09:26
 
kobus1960
Ik zet dit verhaal door naar Ziggo Webcare, enige wat wij
hier voor je kunnen betekenen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Monteur zonder bericht niet op komen dagen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie