obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo monteur en afhandeling internetsignaal
annab
Wegens een administratief probleem bij Ziggo heb ik nog steeds geen modem ontvangen voor een internetabonnement Z2. Ziggo meldt het volgende "De bevindingen van de monteur heb ik doorgegeven aan de afdeling die het administratieve probleem moet oplossen om internet op het adres mogelijk te maken. Dergelijke problemen hebben helaas vaak een vrij lange doorlooptijd, ik kan op dit moment helaas nog geen verwachte oplostijd geven.
Zodra wij nieuwe informatie binnen krijgen zullen wij u informeren."
Ik heb het vermoeden dat er door Ziggo weinig gedaan wordt om een "administratief probleem" op te lossen en zij stellen alvast dat dit "een vrij lange doorlooptijd" gaat hebben. Is er iemand op dit forum die inzage heeft in case ID 3852, klantnr. 10002181, en die mij kan helpen een modem en internetverbinding te krijgen? Heb al urenlange gesprekken gehad met klantenservice die tot niets leiden.
 
kobus1960
Mag ik vragen of je nu helemaal geen internet hebt, of alleen een nieuw modem wil?
 
annab
Ik ben zelf niet in Nederland; ik heb een internet Z2 abonnement besteld voor gebruik door een nieuwe bewoner. Ziggo meldde me dat de woning geen internet signaal had en dat ze daarom de modem nog niet konden versturen. Sinds gisteren is door de Ziggo monteur vastgesteld dat de woning wel internetsignaal had, zonder in de woning te zijn geweest??? Echter de modem kan niet opgestuurd kon worden totdat de "administratieve problemen" opgelost zijn. Ik kan dus zelf niet verifieren of er dus wel of geen internet in de woning is totdat de nieuwe bewoner er intrekt. Hoe kan deze vaststellen of er internet is zonder een modem?
 
kobus1960
Niet, dat weet je pas als je er een modem op aansluit.
De nieuwe bewoner zou even een modem kunnen lenen van een Ziggo gebruiker.
Dat hoeft maar een paar tellen, dan weet je of er signaal is of niet.
Dus niets instellen e.d. Alleen even aansluiten en kijken wat ie doet.

Overigens kan de monteur in de dichtstbijzijnde centrale checken of je signaal hebt.
 
annab
OK, de monteur heeft inderdaad in de centrale gekeken of er signaal is en heeft dat bevestigd. De nieuwe bewoner kent niemand met een modem, en ik begrijp niet waarom Ziggo deze niet opstuurt zoals ze mij toegezegd hebben. Zodra die modem er is kan de nieuwe bewoner in de woning controleren of alles het doet. Probleem opgelost, lijkt mij dan. Waarom zou Ziggo de modem niet op willen sturen?
 
kobus1960
Geen idee. Whip
 
annab
Jammer, ik hoopte een beetje dat jij bij Ziggo werkt en mij dat "administratieve probleem" kon uitleggen. Weet je misschien wat de RC afdeling is? Die schijnt zich met "het administratieve probleem" bezig te houden. Misschien dat ik daar via de klantenservice terecht kan komen.
 
kobus1960
Misschien dat Piotje nog langskomt later, die werkt wel voor Ziggo.
 
annab
Dan wacht ik nog even af of Poitje nog wat post, anders morgen maar weer eens voor een uur of wat met de klantenservice in de telefoon klimmen. Zucht....... Shock

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 27 2012 16:36:49:
Zojuist het volgende mysterieuze antwoord van Ziggo ontvangen. Ik overweeg nu echt om naar een andere provider over te stappen.....

Het is voor mij helaas niet mogelijk het telefoonnummer te geven van de technische afdeling waar dit probleem in beheer is, deze afdeling houd zich alleen bezig met technische problemen. Om deze reden hebben wij dit onder een apart dossier (3852) in behandeling genomen en geëscaleerd naar die afdeling. Zodra er meer informatie beschikbaar is zullen wij u hierover informeren.
De administratieve problemen waardoor het op dit moment niet mogelijk is om internet af te nemen staan los van uw huidige televisie abonnement en betreft een ingewikkeld systeem probleem binnen de systemen van Ziggo zelf wat helaas bij enkele Ziggo klanten voor komt.
Gewijzigd door annab op 27-03-2012 16:36
 
kobus1960
Tja, ik zou er persoonlijk idd ook wel genoeg van hebben nu. Annoying
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo monteur en afhandeling internetsignaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie