obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Monteur niet opkomen dagen
Userpk
Monteur zou langs komen vandaag om alles-in-een te installeren. Hele dag de deur niet uit geweest maar geen monteur gezien zelfs geen telefoontje iod smiddags nog gebeld met de klantenservice en stond gewoon op het programma en monteur kon tot 18:00u nog langskomen. Helaas helemaal niets vernomen van ziggo. Ik vind dit toch wel heel onbeschoft..

Stel dat ik eens een dag te laat betaal dan nemen ze ook geen genoegen met een sorry..
Ik ben dan ook heel erg benieuwd hoe dit opgelost gaat worden behalve sorry en een nieuwe afspraak.
 
BMP
Volgens mij is er een vergoeding voor, van 20 euro bij het niet nakomen afspraak monteur, dus weer bellen en nieuwe afspraak maken.

Het was mij onbekend maar over die vergoeding hoorde ik van een collega die hetzelfde heeft gehad. Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Nicholas
Ik zou zeker even een klachtenformulier invullen. Bij een familielid van mij waren ze vergeten een knop om te zetten in een wijkkast. Geen internet/telefoon/televisie. Ik heb toen zelf pre-paid moeten bellen om de boel voor mekaar te krijgen. 2 dagen te laat opgeleverd uiteindelijk. Angry

Die telefoonkosten zijn (na klachtenprocedure) overigens netjes vergoed. Clap

Monteur stond overigens op het verkeerde adres maar belde gelukkig mobiel waarom er niemand open deed. Grin
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Monteur niet opkomen dagen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie