obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
Windows 8 probeer tips
BMP
Veel over gehoord en gelezen toch maar eens kijken wat Windows 8 te bieden heeft.

Wat is nu een makkelijke manier om dat te doen, daar heb je een virtual machine programma voor nodig, kan ook met een dual boot natuurlijk, maar ook met een gemakkelijk programma als VMware player.

VMware-Player

Hier te downloaden https://my.vmware.com/web/vmware/free...player/4_0

Met dat programma installeer je een vista xp32 bit of Windows 8 gewoon virtueel op je eigen windows7 64 bit Whistl zonder opnieuw op te starten.

Dat kan d.m.v. een gedownloade windows 8 enterprise trial versie deze bijvoorbeeld http://www.spotplanet.org/index.php?c...orting=0,1

20120805112548-product_win8-startscreen_

Tijdens installeren, geen serial invoeren gewoon op next drukken, Thumbs Up

Het werkt prima met een muisbediening, je hebt ook gewoon je desktop tot je beschikking Clap de andere schermen klik je gewoon tevoorschijn met de windows toets, de muisaanwijzer in de hoeken van het scherm plaatsen geeft ook diverse opties en mogelijkheden.

Eerste indruk was al leuk, de optie skydrive spreekt me erg aan, eerst bij oulook.com een outlook mailadres aanmaken, daarna kan je meteen inloggen op skydrive leuk voor je foto's en documenten op te slaan het mooie er aan is je kan overal ter wereld op inloggen, De eerste 7 GB is gratis, de volgende 20GB kost een 9 euro per jaar.

skydrive-screenshot1

Maar goed ik zou zeggen probeer het eens, leuk om te doen en je kan zonder dual boot met VMware Player mooi Windows 8 uitproberen. PC

Succes Cool
Gewijzigd door BMP op 05-08-2012 21:16
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Nicholas
Interessante tip. Ik ben alleen nogal sceptisch wat betreft windows 8. Is volgens mij vooral uitgebracht voor hand held smart apparaten, etc. Ik heb nog niet zo lang windows 7. Bevalt prima.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
BMP
Gewoon proberen is wel leuk W8 is idd meer bedoeld voor tablets, maar met de muis gaat ie ook goed, bovendien zit de aloude desktop er gewoon in, dus je kan er hetzelfde mee als W7,

De schuifschermen zijn idd een toevoeging voor tablets Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Windows 8 probeer tips', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Kan geen berichten ontvangen of verzenden Windows Live Mail Instellingen software : 3 02-02-2016
Windows 7. Algemene computer en software vragen. : 4 27-04-2015
Sonos systeem kan niet communiceren met windows via wifi Hardware instellingen : 5 07-02-2015
Geen wifi verbinding met apple apparaten, wel met windows laptop Eigen netwerk : 3 08-12-2014
Advertentie