obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met Ziggo app
jerome68
Sinds vorige week heb ik alles in 1 van Ziggo. Alles werkt prima behalve de TV App op de mobiel/ipad.
Zodra ik een programma wil starten krijg ik de melding TV Kijken niet mogelijk. TV Kijken is alleen beschikbaar voor abonnees met TV én internet van Ziggo.
Laat me dat nu hebben afgesloten Smile

Ik las in het forum dat iemand als gebruikersnaam voor Ziggo voornaam.achternaam had gebruikt, na het weghalen van de . in de gebruikersnaam (aanpassen via MijnZiggo) werkte het wel. Ik had ook een . die heb ik verwijderd maar zonder resultaat. Ook verwijderen en weer opnieuw installeren levert hetzelfde resultaat op.

Gebeld met de servicedesk, maar die kwamen ook niet verder dan een keer de app opnieuw installeren. Ik heb de app geinstalleerd op zoals Android als IOS apparaten, maar allemaal hetzelfde resultaat. Ook de diagnose tool in de app geeft aan dat ik niet het juiste abonnement heb. Maar de Servicedesk zegt dat de administratie wel op orde is. Iemand dezelfde ervaringen en/of mogelijk oplossingen die ik kan proberen. Het leek me lekker om 's avonds in de tuin eens tv te kijken op de ipad.

Alvast bedankt.
 
Zippo
En wat als je het email adres gebruikt?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jerome68
Helaas, inloggen in de app met het e-mail adres werkt niet.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Als je middels PB je klantnummer, postcode+huisnummer en gebruikte inlognaam stuurt, zal ik kijken of ik een oorzaak kan vinden.
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met Ziggo app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie