obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
afspraak niet nakomen ziggo
rob384
Gister 09-09-08 zou ik een alles in een pakket krijgen.
Tussen 14:00uur en 18:00uur zou de monteur komen helaas niet geweest, heb tweemaal gebeld ongeveer 1 uur wachten eindelijk iemand aan de lijn ze kunnen vanavond nog komen niks niks kwam.
Vandaag gebeld diverse malen krijg ziggo gewoon niet aan de lijn.
Wat een bedrijf zeg word steeds erger.
Ik heb zelfs het hoofdkantooor gebeld kon mij ook niet helpen ja door verbinden met de klantenservice dus het 0900 nummer werkte ook niet.
Begin het een beetje zat te worden.
Ik heb geen zzin meer om te bellen ik wacht wel af heb wel twee mails gestuurd zal ook wel weer een maand duren voor ik antwoord krijg.Angry
ziggo is nuSad
 
Jovel
@ Rob
stuur even je gegevens naar www.coax.nl , zie ook link van COAX NL links onder deze site
 
rob384

Quote

Jovel schreef:
@ Rob
stuur even je gegevens naar www.coax.nl , zie ook link van COAX NL links onder deze site

Ik heb coax.nl al een email gestuurd vanmiddag volgens mij al.
groetjes Rob
 
rob384

Quote

rob384 schreef:

Quote

Jovel schreef:
@ Rob
stuur even je gegevens naar www.coax.nl , zie ook link van COAX NL links onder deze site

Ik heb coax.nl al een email gestuurd vanmiddag volgens mij al.
groetjes Rob
Nou ik heb al diverse mailtjes gestuurd naar coax.nl ziggo zou mij zeker terug bellen nou het is nu 11 uur in de ochtend heb nog niets gehoord.
emails gestuurd naar Ziggo je krijgt geen reactie gebeld ligt het netwerk bij Ziggo eruit.
wat een bedrijf en maar wachten gaat echt klanten kosten
 
noriak
BIJ MIJ PRECIES HETZELFDE Angry
 
Mavi
De proefperiode van digitalezenders is bij mij achter de rug.
Nu heb ik 3 weken geleden aangegeven welke kanaal ik wil behouden, en het zou het binnen 48uur in orde zijn. Nu 3 weken, 10 telefoontjes, 4 belofdes verder heb ik nog steeds niks.
Mijn vaders is al 3 maanden abbonee en hij weet zijn eigen telefoonnr niet eens. Las je de van ziggo gekregen nr belt krijg je een andere vent aan de lijn die beweerd dat hij dat nr van ziggo heeft gekregen.
de eerste dag van mijn eigen telefoonaansluiting (onderdrukt nr+geheim) kreeg ik al een telefoon van een viespeuk die ranzige dingen kwijt wou. direct opgehangen natuurlijk en ziggo gebeld. Zeggen ze dat het eerst nog 2x weer moet gebeuren voordat ik een nieuw nr krijg..!!

En hoe wouden jullie al deze dingen oplossen?? door stomme stagières achter de telefoon te zetten die alleen maar zeggen: Ja maar Mevrouw als u zo gaat doen dan kan ik u niet helpen.. DAagg!!! heb je een uur lang voor niets aan die kuttelefoon gehangen!

BAH!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afspraak niet nakomen ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie