obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo opnDNS
krasje
Hopelijk is die de juiste plaats en kunnen jullie me helpen zoek al een dag of 5 naar en oplossing .

Ok heb die openDNS aangemaakt ...alleen tja nu zou ik toch ook graag weer de laptop met internet hebben Shock


Ik heb in gebruik een http://www.sitecom.com/product.php?pr...ductid=152Sitecom DC-202 Cable router

Het rare is dat de vaste computer wel rechtstreeks werkt (Zonder de router ertussen) maar de laptop niet ,tevens als ik de router er tussen hang heb ik op me de gewone pc ook geen internet meer *snif*

Volgens opennds moet je bij de router ook de dns veranderen ,dat lukt me niet ,en terug swtichen naar zeg maar opendns uit ook niet ARGH .


Oftewel ik zou ook de dns van ziggo weer moeten hebben ? om de boel terug te kunnen zetten ??

Thnx iig ,en blijkbaar ben ik de enige kan niks vinden over dit probleem Sad
Gewijzigd door krasje op 05-10-2008 14:44
 
Zippo
Je kunt in de router die dns adressen aanpassen en in de eigenschappen van je netwerkadapter. Je hoeft dat niet op beide plekken te doen.

Het makkelijkst is de dns in de router aan te passen, alle aangesloten pc's of laptops krijgen dan automatisch die dns instellingen. Wel dien je hiervoor je pc's en laptops op automatisch verkrijgen van ip en dns in te stellen. (dit is de standaard waarde)

Op de website van opendns zelf wordt dit uitgelegt. Wat is nu precies het probleem?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo opnDNS', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie