obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
klantnummer en wachtwoord
sjaak1
Weer een mailbericht gehad van ZIGGO over mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Volgens Ziggo kan ik makkelijk mijn wachtwoord wijzigen, verder helpen kunnen ze niet. Bellen met 0900-1844 lukt me al weken niet, om daar doorheen te breken.
Ik betaald elke maand automatisch aan ZIGGO, maar ben als klant niet bekend!!!
Ben nu al meer dan een maand bezig om mijn gegevens in te zien bij ZIGGO maar zonder resultaat. Met mijn klantnummer en gebruikersnaam kan ik bij @Home zonder problemen de factuuronline bekijken. Bij Ziggo lukt dat niet. Ik kan helemaal niet inloggen bij hun. Gebruik ik mijn gebruikersnaam van @home en mijn wachtwoord, dan kennen ze me niet bij Ziggo. Wil ik bij ZIGGO een nieuw wachtwoord aanvragen met mijn @home gebruikersnaam, krijg ik doodleuk het bericht, op dit adres is geen klant bekend!! Terwijl ik wel betaal!

WIE HELPT ME????
Angry
 
Zippo
linksonder op het forum kun je een formulier invullen. Dit gaat rechtstreeks naar de kabel belangen vereniging coax. Zij kunnen je helpen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MaXMhZ
Ga er voor de eenvoud even van uit dat Ziggo en @Home NIETS met elkaar te maken hebben. Ziggo/@Home heeft je een klantnummer gestuurd in een email.
Met dat klantnummer maak je een account aan bij Ziggo. Dat doe je hier
Je hebt alleen je klantnummer van Ziggo nodig.


Dit Ziggo account staat dus los van je @Home accounts.
@Home gebruikernamen/wachtwoorden werken alleen op de @home site.


Email zal voorlopig nog gewoon via @Home gaan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klantnummer en wachtwoord', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
wijzigen wachtwoord email adres Algemeen : 6 11-01-2020
wachtwoord resetten Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 27-02-2015
wachtwoord kwijt Cisco EPC3925 Algemeen : 3 29-12-2014
Reset wachtwoord Cisco EPC3928 Hardware instellingen : 2 26-06-2014
Advertentie