obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo komt haar gemaakte afspraken niet na!
Frederik
Hoi!
Ik heb aan Ziggo een klachtenbrief gestuurd aangezien ik 4 uur voor niets thuis heb zitten wachten!
lees hieronder:

Betreft: Ontevredenheid bij reeds eerder gedane bestelling en het niet goed verwerken van de informatie hiervan bij Ziggo.

L.S.

Vandaag, 22 april 2009 heb ik de hele ochtend van 0830 tot 1230 thuis in mijn schaarse, kostbare opgenomen vrije uren zitten wachten op een installateur. Kennelijk hebben bedrijven, waaronder Ziggo al een probleem door niet specifieker te kunnen plannen dan vier uur. Dit ter zijde.
Tevergeefs, aangezien na telefonisch contact met een medewerker van Ziggo betreffende informatie verstrekking van de installateurs, er niets geregistreerd staat op mijn naam en adres dan alleen een reeds bekende verhuizing.

2 weken eerder heb ik via de telefoon een bestelling gedaan voor een alles-in-1 pakket Plus. Inclusief Installatiepakket Digitale Televisie HD voor € 99 (normaal € 199).
De dame, helaas geen naam bekend, heeft mij weliswaar zorgvuldig en kundig door de keuzes heen geholpen betreffende de digitale ontvanger en de verdere verloop van haar (vragen) menu.
Ze heeft mij echter niet gemeld dat er nog een bevestiging binnen 5 werkdagen opgestuurd zou worden. Dit weet ik doordat ik vandaag opnieuw een bestelling heb geplaats en zeker wilde zijn van levering! M.a.w. de bestelling is dus nooit goed “gedocumenteerd”, ik heb nooit een bestel- en afspraakbevestiging gehad, en de dame heeft me niet goed ingelicht over de bevestiging. Als ik dit had geweten had ik niet voor niets thuis zitten wachten.

Ik neem aan dat Ziggo haar mensen voldoende kennis en kunde mee geeft om een bestelling van een klant zo makkelijk en voorspoedig als kan te voltooien. Dit is toch een marketing les die ik u niet hoef uit te leggen!

Graag zie ik een tegemoetkoming terug voor de uren die ik nu voor niets thuis heb gezeten. En als is dan een voorstel mag doen, de eerste maand van het alles-in-1 pakker plus gratis.

Ik hoop ten zeerste u hier mee voldoende te informeren, zodat uiteindelijk Ziggo er ook iets daadwerkelijk mee doet!

Met de hoogste verwachtingen verblijf ik,

etcetc

ben benieuwd od dit iets gaat opleveren.

Jullie horne van mij!

Frederik!
 
Decibert

Quote

Graag zie ik een tegemoetkoming terug voor de uren die ik nu voor niets thuis heb gezeten.


Tja je kan het proberen. Standpunt van Ziggo is echter dat er alleen schadevergoeding wordt betaald bij directe schade (dus: niet geleverde dienst waar wel voor betaald is), specifiek niet bij eventuele geleden schade doordat een monteur niet op kwam dagen (onafhankelijk of die ook besteld is of niet). Zie ook hun voorwaardes. Maar misschien heb je geluk en krijg je inderdaad uit coulance een tijdje korting op je abonnement,

Overigens is het heel normaal dat ze niet exacter dan per dagdeel kunnen afspreken. Het is niet voor niks dat bijna alle grote bedrijven dat zo doen. Er zijn namelijk nogal wat factoren van invloed op hoe laat zo'n monteur (vaak ook nog van een extern bedrijf) komt; destiptheid van de monteur zelf, het verkeer, de uitloop van eerdere afspraken etc.
Dan kunnen ze wel exact afspreken, maar met 90% kans dat-ie eerder of later komt, en dat is veel vervelender dan gewoon in een dagdeel afspreken.
 
Frederik
Beste allen,

goed nieuws.

in een e-mail en brief hebben heeft ziggo toegegeven nalatig te zijn geweest in de afhandeling van een nieuwe bestelling en het daarmee niet komen op dagen van de monteur.
inmiddels is alles in record tempo geregeld en kijk digitaal, bel en internet ik via het alles in 1 pakket.
Er is mij zelfs medegedeeld dat ik de eerste maand, zoals subtiel aangegeven in mijn brief, geen kosten heb voor het alles in 1 pakket!
Ik ben benieuwd of dat gaat ook daadwerkelijk doorgevoerd gaat worden.


Ik houd jullie op de hoogte..

Frederik
Gewijzigd door Frederik op 07-05-2009 18:29
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo komt haar gemaakte afspraken niet na!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie