Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Trager internetverbinding
|
|
Knuffelbeer |
Geplaatst op 21-06-2010 09:46
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 21-06-2010 |
Ik hoop dat ik hier mij verhaal kwijt kan want soms wordt ik echt moe van. Ik betaal voor 50Mb snelheid terwijl hier in me dorp nog niet is deze fase maar ik betaal er wel voor. Het blijkt dat Tubbergen (Ov) nog alleen de snelheid hebt van 20 MB dat blijkt uit mijn laatste telefoon gesprek met een medewerker van Ziggo. En eerst krijg je normaal standaard verhaal tehoren trek de stekker eruit en haal van de draardloos af en reset het ect ik wordt er zo moe van he. Betalen maar niet krijgen wat je ervoor betaald zo lopen mij bepaalde site zo traag dat amper open gaat, koppijn krijg je er wel van. Maar ik zal net als meerdere op de stapel liggen en je moet zelf steeds achteraan gaan, ppffff. Grt vanuit Twente (cogas gebied) Cogas moet kabel overdragen aan Ziggo zodat de klant niet van ene tak naar de andere tak wordt gestuurd!!!!!!! |
|
|
McBeukie |
Geplaatst op 21-06-2010 10:24
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 155 Lid sinds: 18-06-2010 |
Kun je eerst dan niet je abbo verlagen naar de 20mb variant zolang 50mb niet haalbaar is , dat scheelt je in ieder geval wat geld..
Met Vriendelijke Groet
McBeukie ![]() |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trager internetverbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
EWM3200 + TPLink 1043 wegvallende internetverbinding via wifi | Eigen netwerk | : 5 | 01-03-2014 |
Z2 internet - geen internetverbinding mogelijk met oude XP computer (met UTP) | Opleveringsproblemen | : 8 | 14-01-2014 |
probleem internetverbinding | Algemeen | : 11 | 03-09-2013 |
meer Utrechters met uitgevallen internetverbinding? | Storing | : 6 | 27-06-2013 |
Voortdurend wegvallen internetverbinding op 1 PC | Storing | : 3 | 14-08-2012 |