obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
internetverbinding weg
haakdegroot
Hallo allemaal,

Ik heb al twee dagen het volgende probleem. Ik heb 2 pc's één met een vaste aansluitingen en één draadloze laptop.
De afgelopen 2 dagen heb ik op de draadloze overdag een internet verbinding en 's avonds niet. Op de vaste pc heb ik wel
de hele dag verbinding... ik heb al wat dingen geprobeerd. Router resetten, verbinding opnieuw op de laptop gemaakt maar
niets helpt....Iemand tips ideeen??? Ik snap niet hoe dit kan....
 
kobus1960
Op de draadloze router even het kanaal veranderen van je SSID.
Kan zijn dat er 's avonds een ander z'n WiFi gaat gebruiken en jou
wegdrukt. Negen van de tien keer de oorzaak.
 
haakdegroot
Kobus

Dank voor je reactie....mijn ssid stond op 6, heb hem naar 'auto' gezet. Is dat handig of moet ik een kanaal
nummer invoeren? Overigens nu geen problemen met internet...behalve aan het begin van de avond! Hoop
dat dit afdoende is...


groet
 
kobus1960
Heb je nadat je m op auto gezet hebt weer uitval gehad?
Zou niet mogen, zeker met de huidige generatie routers.
 
haakdegroot
Nee ben nu al de hele tijd online....zonder problemen dus ik ga er van uit dat het goed gaat.Shock
Zoniet ga ik gewoon alle kanalen af.
 
MisterSenseo
De kanalen 3,5,7,8 en 12 zijn vrijwel altijd als alternatief te gebruiken omdat dit geen standaardkanalen zijn.
Automatisch zou altijd goed moeten werken zoals Kobus al zei,ik zet hem handmatig altijd op kanaal 5 of 7.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internetverbinding weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
EWM3200 + TPLink 1043 wegvallende internetverbinding via wifi Eigen netwerk : 5 01-03-2014
Z2 internet - geen internetverbinding mogelijk met oude XP computer (met UTP) Opleveringsproblemen : 8 14-01-2014
probleem internetverbinding Algemeen : 11 03-09-2013
meer Utrechters met uitgevallen internetverbinding? Storing : 6 27-06-2013
Voortdurend wegvallen internetverbinding op 1 PC Storing : 3 14-08-2012
Advertentie