Forum: Klacht over Ziggo
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Onderwerp | / | Laatste bericht | |
belscript en slecht informeren nieuwe klanten « Ga naar bericht Johannes ik ga er vanuit dat je een rechtsbijstandverzekering hebt? Dan even bellen met hen en een juridische zaak aanspannen, begint met een vriendelijke brief aan Ziggo dan draaien ze wel bij... |
: 1813
: 4
|
Auteur: Johannes Laatste bericht:
13-12-2020 12:09
gawnieskens13-12-2020 12:09 |
|
tv complete is niet meer « Ga naar bericht Als je een beetje welwillende medewerker te pakken krijgt met TV Complete nog wel misschien, maar niet met TV Start. Ik zag trouwens dat er wat veranderingen waren. Eerst kon je ook Alleen TV ne... |
: 3808
: 17
|
Auteur: grotode Laatste bericht:
26-10-2020 21:52
Black Tiger26-10-2020 21:52 |
|
Zelfs op dit forum kom je niets verder te weten « Ga naar bericht Dat is ook triest, maar dat kunnen wij niet ruiken alleen aan de hand van je eerste opmerking als nieuwe gebruiker. Dit is geen officieel Ziggo forum, maar een forum wat ondersteuning biedt voor... |
: 1210
: 4
|
Auteur: Epa Laatste bericht:
03-09-2020 19:52
Black Tiger03-09-2020 19:52 |
|
abuse@vodafoneziggo.com « Ga naar bericht Ik denk dat het een of ander botje of stukje malware op de Banco server is die continue aan de gang blijft. Een beetje hacker had al heel erg lang door gehad dat er op die poort en op dat ip adres... |
: 4643
: 12
|
Auteur: SaintArnoulf Laatste bericht:
27-01-2020 21:05
Black Tiger27-01-2020 21:05 |
|
Na boot van TC72XX wordt Wifi steeds weer ingeschakeld « Ga naar bericht Jodocus2 schreef: ↑Ik heb gisteren een nieuwe connectbox ontvangen van Ziggo, wat een geweldige service. Met de nieuwe connectbox is het probleem(pje) opgelost. Het wifi signaal van de connect... |
: 3908
: 8
|
Auteur: Jodocus2 Laatste bericht:
03-12-2019 10:11
Ziggo Webcare03-12-2019 10:11 |
|
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. « Ga naar bericht Goedemorgen! Dat is absoluut geen pretje als je sinds zaterdag al geheel zonder zit *cry* Als nieuwe klant krijg je zo niet de ervaring dat het een stabiele situatie is, terwijl dat wel kan! Ik sn... |
: 1775
: 2
|
Auteur: KZiggo Laatste bericht:
25-11-2019 10:14
Ziggo Webcare25-11-2019 10:14 |
|
settop box modem « Ga naar bericht Hi Iam, Geen retourdoos ontvangen? Bel dan even met ons, stuur een e-mailtje of vraag een nieuwe doos aan via onze website (https://www.ziggo.nl/retourdoos). Mocht je er dan nog niet uitkomen, l... |
: 2533
: 3
|
Auteur: lam Laatste bericht:
09-05-2018 14:13
Ziggo Webcare09-05-2018 14:13 |
|
Verbindingsproblemen Horizon Box « Ga naar bericht Beste Ziggobird, Als je al 2 jaar bezig bent om fatsoenlijk te tv te kunnen kijken, vind ik dat je behoorlijk wat geduld hebt! Ik weet dat er een zogenoemde 'handshake' probleem kan vo... |
: 2989
: 3
|
Auteur: ZiggoBird Laatste bericht:
27-02-2018 15:30
Ziggo Webcare27-02-2018 15:30 |
|
Ik krijg mail van andere ziggo klanten « Ga naar bericht Dag John, Het lijkt mij zeker niet de bedoeling dat jij e-mail bedoelt voor andere klanten ontvangt! Kun je de voorbeelden doorsturen via een privébericht? Vermeld daarbij ook even jouw postcode... |
: 2816
: 3
|
Auteur: John39 Laatste bericht:
06-02-2018 17:52
Ziggo Webcare06-02-2018 17:52 |
|
2 externe box traag « Ga naar bericht Hoi Dennis, Ik vroeg het omdat we ook wel problemen hadden met onze exra box nu hebben we hem via de coax verbonden en doet hij het prima vorige update van de horizon deed hij het beter via de ... |
: 2687
: 7
|
Auteur: Dennis29 Laatste bericht:
06-02-2018 13:57
Matty06-02-2018 13:57 |
|
netflix « Ga naar bericht ik heb een abo en een horizon box en het werkt gewoon al moet ik zeggen dat de netflix app op mijn smart tv vele malen sneller is.. |
: 2439
: 4
|
Auteur: grt13 Laatste bericht:
29-12-2017 04:11
Matty29-12-2017 04:11 |
|
[Enquête] Snelheid nieuwe modem ZEER slecht « Ga naar bericht Quotehaykeh schreef: Een 6 dradige kabel voor ethernet? Volgens mij zouden er dat 8 moeten zijn. Of bedoel je een CAT 6 kabel. Strikt genomen bepaald de Cat6 norm niet hoeveel aderparen er zi... |
: 9465
: 12
|
Auteur: PeterGroot Laatste bericht:
16-12-2017 12:23
briolet16-12-2017 12:23 |
|
horizon storing. « Ga naar bericht De kabel rechtstreeks op het Ziggoblokje aangesloten, dus zonder het verdelerblokje. Dan neemt de signaalsterkte toe tot halverwege goed. Dat zou betekenen dat het verdeelblokje teveel signaal verz... |
: 5562
: 6
|
Auteur: sanssouci46 Laatste bericht:
13-12-2017 16:33
sanssouci4613-12-2017 16:33 |
|
Storingen « Ga naar bericht Ja ik begrijp de frustratie, zou ik ook onderhand een beetje gek van worden. Maar met Webcare er achter zal er vermoedelijk wel wat meer onderzocht worden, want het zal ook wel bekend zijn dat er ... |
: 5834
: 13
|
Auteur: Dennis29 Laatste bericht:
08-11-2017 15:11
Black Tiger08-11-2017 15:11 |
|
Connect box « Ga naar bericht Klopt, zelfs de dag nadat gemeld werd dat de Facebook storing opgelost was, lag ie er bij ons enige tijd volledig uit, was heel Facebook niet eens bereikbaar via de browser. Dus ik zou eens kijken... |
: 2743
: 3
|
Auteur: Tex Laatste bericht:
21-10-2017 14:52
Black Tiger21-10-2017 14:52 |
|
SBS6 « Ga naar bericht Op dit moment zijn er geen problemen bekend in Soest / met SBS6. Loop in ieder geval voor de zekerheid toch nog eens /klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/blokken-of-strepen-in-beeld/ door. L... |
: 3637
: 5
|
Auteur: Jean Surplus Laatste bericht:
10-10-2017 09:54
Ziggo Webcare10-10-2017 09:54 |
|
deactivatie van smartcard!!?? « Ga naar bericht het is omgekeerd: ik heb meer smartcards dan apparaten (waar een smartcard in kan). ongebruikte smartcards doen het na verloop van tijd niet meer. |
: 7777
: 7
|
Auteur: kezeltje Laatste bericht:
02-09-2017 11:44
kezeltje02-09-2017 11:44 |
|
horizon « Ga naar bericht Beste Jean, Ik zou als ik jou was op het aanbod van Ben ingaan en hem een prive bericht sturen om dan samen naar een oplossing te zoeken.. groeten Matty |
: 4267
: 7
|
Auteur: Jean Surplus Laatste bericht:
15-08-2017 22:50
Matty15-08-2017 22:50 |
|
Modem « Ga naar bericht thx |
: 2434
: 3
|
Auteur: Jean Surplus Laatste bericht:
05-08-2017 09:43
Jean Surplus05-08-2017 09:43 |
|
ZEER SLECHTE SERVICE « Ga naar bericht QuoteChou schreef: Matty je vergeet een ding MARTECK gaf aan dat dit probleem al een paar weken aan de gang is en dat dan een monteur ook niet komt opdagen is zeer slecht en dat zijn minpunten v... |
: 4844
: 9
|
Auteur: MARTECK Laatste bericht:
01-08-2017 21:13
Matty01-08-2017 21:13 |
Spring naar forum:
- Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek | - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek. |
- Gesloten onderwerp. | - Sticky onderwerp. |
- Actief Onderwerp | - Enquêtes |
- Bestanden bijgevoegd | - Afbeelding bijgevoegd |