obey-robots.txt
26 Maart 2019, 23:15
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 33% [18 stemmen]
33% [18 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 67% [37 stemmen]
67% [37 stemmen]

Stemmen: 55
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Forum bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Nieuw onderwerp
  Onderwerp Auteur X bekeken antwoorden Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

wachttijd monteur 6 DAGEN om een modem om te ruilen « Ga naar bericht

Ik heb het Webcareteam hierop geattendeerd, misschien kunnen zij het wat versnellen. Tot die tijd, maak je niet druk, denk aan je hart, je hebt er maar één........;)

eric1967 1758 1 18-02-2016
door MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Wachten en wachten op Foxsports « Ga naar bericht

Toppie!

KC103 1840 2 15-02-2016
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

fout Ziggo betekent 72 uur wachten op beeld « Ga naar bericht

Toch handig om te weten in elk geval. ;)

duijt 4193 9 08-02-2016
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Ziggo heeft geen modems ik geen tel en internet meer « Ga naar bericht

Ik woon in Kerkrade en heb nog wel één reserve modem liggen dus als het nodig zou zijn stuur mij maar een PB.

ZiggoRans 3385 6 02-02-2016
door Justin23
Geen nieuwe berichten

Televisie NPO3 op zwart, SBS6 stoort enorm « Ga naar bericht

Ik ben blij dat je het euvel hier al deels mee hebt kunnen oplossen. Het is inderdaad wel een aparte. Leuk is anders zou ik zeggen want storingen zijn nooit leuk.;) Of je moet het leuk hebben gev...

Jehan 7850 12 29-01-2016
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Monteur komt AL 6 dagen na storingsmelding « Ga naar bericht

Oeps. Ik las "vandaag gemeld" maar had niet gezien dat je dat gisteren al geplaatst had, dus ik telde vanaf vandaag. Dan is het 5 dagen want er is pas 1 dag voorbij als er 1 dag voorbij is he, dus...

mikey2010 2526 3 15-01-2016
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

storingen op tv « Ga naar bericht

Dank je wel. De tweede tv kan ik nog doen. Dan zal ik Ziggo bellen.

Jan1967 2576 3 31-12-2015
door Jan1967
Geen nieuwe berichten

Radioontvangst slecht « Ga naar bericht

ZIGGO is een drieletterwoord dat begint met een K. Ik had afgesproken met een zekere mevrouw Krieger dat er een monteur zou komen, en dat mij geen kosten in rekening gebracht zouden worden, ook ...

Janno 2646 6 24-12-2015
door Janno
Geen nieuwe berichten

Horizon mediabox « Ga naar bericht

Black Tiger schreef: [quote] Dat heet wifi signaal niet meer te koppelen zou zijn vind ik vreemd, helaas heb ik zelf geen Horizon en kan je hier dus niet mee helpen, misschien een van de coll...

Hefaistos 4620 2 12-11-2015
door Matty
Geen nieuwe berichten

van standaard mediabox naar horizonbox... « Ga naar bericht

Yep, prima. Ik had de pm optie gebruikt om ze allemaal aan te schrijven.:)

lamers85 3835 5 08-11-2015
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

abbonement kosten ( ik ben niet tevreden) « Ga naar bericht

Ik had inmiddels al op andere wijze Webcare hier op geattendeerd. Het is momenteel echter bij Webcare ook erg druk is op het moment. Gezien deze andere wijze van attenderen ga ik er van uit dat ...

Tamiya 2446 5 23-10-2015
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

GEEN HORIZONBOX OP VOORRAAD; geen internet/TV/Telefoon dankzij overstap; ZIGGO, NIET DOEN! « Ga naar bericht

Zoals gezegd is Ziggo Webcare al op de hoogte gesteld, laten we even hun antwoord afwachten zodat er ook een duidelijke oplossing komt.

benidorm1964 2773 4 23-10-2015
door Black Tiger
Gesloten onderwerp

Doe geen moeite ik zeg me abbonnent gewoon op « Ga naar bericht

In dat geval had je het beste ook in dat onderwerp even je reactie kunnen geven, daar krijgt men automatisch ook een notificatie van. Het kan zijn dat Jelle ziek is of om andere reden niet besch...

Tamiya 1547 3 22-10-2015
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Horizon Box activatie « Ga naar bericht

Dat zou hartstikke fijn zijn. Tot het moment van overstappen heb ik namelijk nog nooit problemen gehad met Ziggo. Het zou dus fijn zijn als dit snel opgelost is.

Beauty555 10999 13 26-09-2015
door marcdegraaf
Geen nieuwe berichten

Service level zakt wel behoorlijk. « Ga naar bericht

Op 't forum zijn ze gelukkig nog best redelijk snel. Zal dan toch wel aan de druk te liggen vermoedelijk.

Black Tiger 2060 6 26-09-2015
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Verbinding met Ziggo valt regelmatig weg « Ga naar bericht

Hoi, Lijkt een heel klein beetje op mijn probleem wat ik had met de horizon box. Bij mij deed de epg gids het niet goed en opnames dus ook niet goed. Nadat er een monteur was geweest die de ...

Beauty555 2240 1 20-09-2015
door Matty
Geen nieuwe berichten

Nieuwe naamservers updaten niet. « Ga naar bericht

In m'n Cisco kan ik er ook 3 vast in zetten. Normaliter laat ik eigenlijk liever alles standaard. Vandaar dat ik me afvroeg of er meer mensen zijn met die wat ik heb. Net even een controle geda...

Black Tiger 2355 2 10-09-2015
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Horizon mediabox « Ga naar bericht

We zijn 5 dagen verder en alles werkt nog steeds perfect. Ik ben nu toch echt wel overtuigd dat het wel de box moet zijn geweest die het probleem was. Blij met nieuwe box kan nu weer opneme...

emmelotj 4218 4 10-08-2015
door Matty
Geen nieuwe berichten

ZIGGO ZORG EENS DAT DE ONLINE CHAT TERUG KOMT!!! « Ga naar bericht

Geinig dat je dit met ons deelt, maar waarom hier en waarom schreeuwen ? Wij werken niet bij Ziggo en de meesten van ons kunnen normale lettertjes prima lezen hoor..... :P Ik heb wel het Webcaret...

danny53 3029 1 08-08-2015
door MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Mediabox wil gewoon niet activeren « Ga naar bericht

Heb je de Horizonbox aangesloten op de bestaande aansluiting of je je deze aansluiting vervangen?.

nicoverduin 2686 3 07-08-2015
door Bitfreak
 Nieuw onderwerp
Spring naar forum:

Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek
Geen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.
Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bitfreak01:13:10
| Zippo03:05:48
| Gilex05:38:49
| MisterSenseo06:56:44
| Desmark13:46:39
| Black Tiger22:28:09
| Ethefox 1 dag
| Ziggo Webcare 1 dag
| gerrelle 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15-03-2019 19:57
Mensen denk er aan, vragen op het forum stellen a.u.b., wij beantwoorden die niet in de shoutbox.

12-02-2019 17:07
ik ben op zoek naar een Ziggo insteek kaart voor cisco 8485bvb digitale ontvanger. geschikt zoor Zaandam. 0610811518

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!