obey-robots.txt
Forum bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Diverse » Klacht over Ziggo
  Onderwerp /      Laatste bericht
Geen nieuwe berichten

Geen tegemoetkoming na lange aansluiting « Ga naar bericht

Welkom in (glasvezel)kabel/regeltjes land. Dit is overal hetzelfde.

: 2920
: 4
Auteur: firefighter

Laatste bericht:
04-01-2014 19:09
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

Ziggo TV app: Live TV is momenteel niet beschikbaar melding « Ga naar bericht

De app heeft 3 tot 4 Mb nodig voor een strakker stream. Vijf toestellen, + nog een paar pc's, misschien ergens een torrent progje, WiFi connectie delen met de buren? En ga zo maar door, allemaal...

: 4011
: 2
Auteur: MRFKEMP

Laatste bericht:
02-01-2014 10:41
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

Toch eigen fout! « Ga naar bericht

Je bent nooit te oud om te leren. Bedankt voor de terugkoppeling.:)

: 1873
: 2
Auteur: HEs

Laatste bericht:
31-12-2013 18:19
Avatar van gebruiker
Zippo
Geen nieuwe berichten

moeilijk te begrijpen « Ga naar bericht

ik denk dat ik het maar op hou dat anonieme bellers het zich maar lekker uitzoeken :P het is inderdaad zo dat ik er dan ook geen last van heb als het reclame of iets dergelijks is he:) thnx voor ...

: 6502
: 11
Auteur: tinnie-53

Laatste bericht:
27-12-2013 16:43
Avatar van gebruiker
tinnie-53
Geen nieuwe berichten

Huawei Ascent P6 « Ga naar bericht

Graag gedaan, daar zijn we voor. Stond me iets bij uit een topic tijdens het begin van hotspots, met een ander Huawei toestel. Was een oplossing die toen werd aangedragen. Niet door mij!! Vee...

: 9598
: 11
Auteur: vangilsc

Laatste bericht:
25-12-2013 00:06
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

tot 48 uur wachten voordat ik tv kan kijken? « Ga naar bericht

Dank voor de feedback!!

: 2024
: 3
Auteur: gege

Laatste bericht:
18-12-2013 15:05
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

Ubee EVW3210 « Ga naar bericht

Het probleem is opgelost, ik heb een usb wifi adapter door een erkend computer bedrijf erop laten zetten. Signaal sterkte is 99% en de down..upload snelheid is niet noemenswaardig afgenomen. No...

: 6058
: 9
Auteur: lederseiler

Laatste bericht:
13-12-2013 13:35
Avatar van gebruiker
lederseiler
Geen nieuwe berichten

storing tv « Ga naar bericht

Doorgezet naar Ziggo WebCare, ik hoop voor je dat die aktie gaan nemen.

: 2542
: 2
Auteur: tinnie-53

Laatste bericht:
09-12-2013 13:40
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

slechte bereikbaarheid webcare « Ga naar bericht

;) Alles lekker volspammen, goed plan!! Niet mopperen als je later helemaal geen internet meer hebt hé? ;)

: 3356
: 10
Auteur: dikkedikkie

Laatste bericht:
07-12-2013 15:57
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

Nieuw IP (en de bagger service van Webcare) « Ga naar bericht

QuotePersoonlijk zou ik het een schande vinden als ziggo geblokkeerde IP's gewoon doorgeeft aan onschuldige mensen. Ik niet, dat gebeurt namelijk bij elke provider en is een vrij normale gang van ...
(Pagina: 1 2)

: 15422
: 33
Auteur: MHA

Laatste bericht:
06-12-2013 22:33
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Lange uitval zonder email « Ga naar bericht

Dan heb ik het beter geregeld: Bij mij zit er nog een stevige deur tussen werk en privé.# # Behalve als ik achter mijn laptop zit, want dan komt werk toch mijn privé domein in.

: 5371
: 10
Auteur: Black Tiger

Laatste bericht:
30-11-2013 20:08
Avatar van gebruiker
briolet
Geen nieuwe berichten

zeer slechte wifi ontvangst ubee modem « Ga naar bericht

Twitter kun je je binnen 10 sec. aanmelden. Maar je moet het natuurlijk zelf weten.

: 5909
: 7
Auteur: dikkedikkie

Laatste bericht:
15-11-2013 11:40
Avatar van gebruiker
mesa57
Geen nieuwe berichten

Zeer traag internet « Ga naar bericht

Hoe is je computer met het internet verbonden? Draadloos of middels netwerkkabel? En indien draadloos, zou je het nogmaals via netwerkkabel willen testen? Mocht dit geen verbetering opleveren, zou ...

: 3980
: 2
Auteur: Joriis17

Laatste bericht:
06-11-2013 17:31
Avatar van gebruiker
Ziggo-WebCare_Jelle
Geen nieuwe berichten

TV app werkt niet « Ga naar bericht

Bedankt voor de info. Probeer ik het een dezer dagen nog eens!

: 2004
: 2
Auteur: woesje

Laatste bericht:
03-11-2013 15:07
Avatar van gebruiker
woesje
Geen nieuwe berichtenActief Onderwerp  Afbeelding bijgevoegd  

Zeer hoge pingpieken « Ga naar bericht

Ik heb met dit probleem ook 1 maand last maar volgens mij heeft het niks met mijn ping te maken misschien ook wel, wat bij mij de hele tijd tijdens het gamen ( combat arms) gebeurt is dat mijn con...
(Pagina: 1 2 3)
Bestanden bijgevoegd

: 36978
: 52
Auteur: Swannyboy

Laatste bericht:
24-10-2013 18:23
Avatar van gebruiker
mrx2000
Geen nieuwe berichten

HD Recorder « Ga naar bericht

Dit had ik afgelopen vrijdag voor het eerst. Om de 5 seconden was er een korte hapering. Zeer irritant. Het gebeurde ook bij oude opnamen zodat het niet aan de opname kon liggen maar tijdens de wee...

: 2256
: 2
Auteur: Jans

Laatste bericht:
21-10-2013 09:31
Avatar van gebruiker
briolet
Geen nieuwe berichten

Storing interactieve televisie, Cisco en Samsung « Ga naar bericht

Mijn Cisco ontvanger is weer aangemeld op interactieve televisie. Blijkbaar is het probleem opgelost. Het kreeg geen nieuwe firmware (nog steeds op 4.0.0.8).

: 3274
: 2
Auteur: almodovaris

Laatste bericht:
16-10-2013 19:21
Avatar van gebruiker
almodovaris
Geen nieuwe berichten

Cisco interactieve hd rec. reset automatisch « Ga naar bericht

Ziggo monteur langs geweest en die kon niks vinden,heeft alles 2 x doorgemeten. Nu heb ik een nieuw cisco apparaat ontvangen en die doet het prima. Ik moet alleen nog het oude apparaat terug stur...

: 8400
: 14
Auteur: Zigzag

Laatste bericht:
02-10-2013 17:01
Avatar van gebruiker
Zigzag
Geen nieuwe berichten

Geen hd zenders, 1 2 5 net5 « Ga naar bericht

Er is geen storing bekend in Amersfoort m.b.t. de HD zenders. Heb je een 2e tv/ontvanger op de kabel aangesloten? Zo ja, haal dan de splitter er eens tussenuit, zodat je maar 1 tv/ontvanger rechtst...

: 2060
: 2
Auteur: dragoniax

Laatste bericht:
30-09-2013 17:30
Avatar van gebruiker
Ziggo-WebCare_Jelle
Geen nieuwe berichten

cisco epc 3928ad tel 1 knippert snelheid instabiel « Ga naar bericht

Waarom de modem in Brigde gezet? Ik heb een Cisco 3928ad van Ziggo en een eigen Cisco AE6500AC, en niks aan de instellingen van beiden veranderd, behalve dan het automatisch kanaalkiezer, vastgeze...

: 3822
: 5
Auteur: lemmer

Laatste bericht:
01-09-2013 23:15
Avatar van gebruiker
perryverwijst
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd