obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Verbinding valt steeds weg
MartinH80
Beste lezer,

Afgelopen donderdagochtend merkte ik voor het eerst dat mijn internetverbinding het niet deed. Storingen zijn meestal van korte duur, dus aan het werk gegaan. Helaas.. tot op heden is het nog steeds hetzelfde. De verbinding doet het even, daarna springt het modem (Ubee EVM3200 zonder wifi) ineens op de oranje knipperstand en daarmee is de verbinding weg. Na verloop van tijd krijgt hij dan weer verbinding, kan ik even een paar minuten internetten en dan valt hij weer weg.

Vanmiddag de helpdesk gebeld, die kon op afstand niets ontdekken (modem vervangen is nagevraagd maar was geen toestemming voor) en heeft vervolgens een monteur ingepland.. maandag 4 januari!

Best vervelend in deze periode van het jaar. Misschien heeft er iemand hier nog een tip? Wat kan ik zelf nog doen? (ik ben op zich best handig)

data-full-width-responsive="true">
MisterSenseo
Zorg maar voor een passende stroomadapter van minstens 2A output.
Als ik het zo lees is je stroomadapter ziek of dood........ Wink
Met het modem gebeurt vrijwel nooit iets ( ik heb hetzelfde type al ruim 6 jaar en heb ondertussen 2 maal de adapter vervangen ) dus ik gok erop dat het bij jou hetzelfde geval is.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en [url=h

MartinH80
Bedankt voor de tip! Helaas heb ik er niet zo een in huis (gaan tot 1,5).

Vandaag maak ik weer volop gebruik van het internet en tot op heden blijft de verbinding stabiel.. iemand bij ziggo die op maandagochtend toch een verstoring heeft opgelost?

MisterSenseo
Een adapter van 1,5A mag ook wel hoor, als je weer storing krijgt is dat een prima tester ....... Wink
Je weet dan of de adapter stuk is of niet.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en [url=h

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding valt steeds weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizonbox valt uit Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 07-06-2018
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing : 34 19-11-2017
Wi-Fi valt weg, printer neemt Wi-Fi in beslag WiFi, draadloos netwerk : 2 19-11-2017
5ghz wifi valt weg tijdens kopieeren WiFi, draadloos netwerk : 3 21-06-2017
extra horizonbox valt weg Ziggo Gebruikers Groep : 8 24-03-2017