obey-robots.txt
Forum bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Diverse » Klacht over Ziggo
  Onderwerp /      Laatste bericht
Gesloten onderwerp

heerlijk de @home behandeling is er nog steeds « Ga naar bericht

Dank voor de feedback!! Onderwerp gesloten.

: 5835
: 11
Auteur: paul1965

Laatste bericht:
21-01-2012 14:34
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichtenAfbeelding bijgevoegd  

Mijn ervaringen als nieuwe Ziggo Alles in 1 Plus abonnee « Ga naar bericht

ik heb het bericht geheel doorgelezen. Het is uiteraard vervelend dat het zo gelopen is. Ik begrijp uit je bericht dat je je email adres achtergelaten hebt voor wanneer de cisco weer beschikbaar ko...
Bestanden bijgevoegd

: 4811
: 6
Auteur: erike59

Laatste bericht:
21-01-2012 13:57
Avatar van gebruiker
Ziggo-WebCare_Jelle
Geen nieuwe berichten

Geen inkomende gesprekken mogelijk « Ga naar bericht

Hallo PKolk, Mag ik via een PB je postcode en huisnummer, eventueel het klantnummer. Dan ga ik voor je kijken wat er precies aan de hand kan zijn. Alvast bedankt, Ziggo webteam Alex

: 2559
: 4
Auteur: PKolk

Laatste bericht:
19-01-2012 17:51
Avatar van gebruiker
Ziggo-WebCare_Alex
Geen nieuwe berichten

Spam mail « Ga naar bericht

Voor een Mac... misschien heb je hier iets aan? http://email.about.com/od/macspamfigh..._Tools.htm of deze http://junkmatcher.sourceforge.net/Ho...index.html

: 2682
: 4
Auteur: Wheelie

Laatste bericht:
17-01-2012 20:06
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Gesloten onderwerp

Helemaal geen ziggo aansluiting meer « Ga naar bericht

wat blijkt : De buren hadden afgesloten moeten worden ( vanwege overstap Tele2) maar ze hebben mij afgesloten. Kruis nogwat noemt Ziggo t. Wordt als t goed is vandaag nog verholpen. Mag...

: 2972
: 3
Auteur: Papapaul

Laatste bericht:
05-01-2012 12:00
Avatar van gebruiker
Papapaul
Geen nieuwe berichten

Onterechte factuur en de associale behandeling van de klantenservice « Ga naar bericht

Ik heb precies hetzelfde probleem. In 1 jaar heeft het mu nu bijna 300 euro gekost. Nu heb ik mijn smartcard kapot gemaakt, een nieuwe aangevraagd en een pin code erop gezet. Triest is dat we niet ...

: 4548
: 7
Auteur: gerbia

Laatste bericht:
27-12-2011 08:31
Avatar van gebruiker
Plasma
Geen nieuwe berichten

2 klantnummers op 1 adres is duidelijk te moeilijk voor Ziggo-medewerkers... « Ga naar bericht

Het lijkt mij geen probleem meer als beide opzeggen en dan opnieuw klant worden.
(Pagina: 1 2)

: 10162
: 22
Auteur: Adrian

Laatste bericht:
24-12-2011 07:14
Avatar van gebruiker
MaXMhZ
Geen nieuwe berichten

Overstapservice doet zijn werk maar half. :( « Ga naar bericht

Thanks maar dat hoeft niet meer, betreffende bestelling is geannuleerd. Volgens de HD van Ziggo zou de opzetting voor 22 januari opstaan bij Telfort maar gisteren was bij Telfort nog niets bekend ...

: 2411
: 3
Auteur: Black Tiger

Laatste bericht:
24-12-2011 02:18
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Verbindingsprobleem in huis « Ga naar bericht

Hey, Ik heb Ziggo allesin1 extra en heb achter mijn ziggo router de Netgear Wndr3700 gehangen. Deze is supersnel en het wifi is echt fantastisch. Ik kan er zeker 20 meter van verwijderd zijn e...

: 10208
: 13
Auteur: itsRogier

Laatste bericht:
20-12-2011 09:06
Avatar van gebruiker
Hendricusk
Geen nieuwe berichten

wachtwoord wijzigen lukt niet « Ga naar bericht

Bedankt voor je reactie. Ik ben inmiddels door een van jullie benaderd. Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 12 2011 22:31:09: Zojuist succesvol het ww kunnen wijzigen. Geen idee ...

: 5180
: 5
Auteur: vdb

Laatste bericht:
12-12-2011 22:31
Avatar van gebruiker
vdb
Geen nieuwe berichten

RTL 4 « Ga naar bericht

Geloof het verhaal ,maar gisteravond bij linda de mol was het ook raak en dat is beslist geen oude koek. Voor zo ver ik weet is dit live.

: 1884
: 5
Auteur: gigamen

Laatste bericht:
12-12-2011 16:03
Avatar van gebruiker
gigamen
Geen nieuwe berichtenActief Onderwerp  Afbeelding bijgevoegd  

Belabberde snelheid Ziggo Alles-in-een 120 Mb « Ga naar bericht

QuoteMisterSenseo schreef: Okee,na het zelf weer teruggelezen te hebben.......................het had iets minder aanvallend gekund van mijn kant,maar de strekking blijft gelijk. Wij hier op he...
(Pagina: 1 2 3 4)
Bestanden bijgevoegd

: 36689
: 79
Auteur: zorro

Laatste bericht:
07-12-2011 00:21
Avatar van gebruiker
masterkiwi
Geen nieuwe berichten

Ziggo lost niets op, wat nu? « Ga naar bericht

Met zo'n houding na 5 minuten na aanmelding op dit forum bereik je niet erg veel,laat ik dat voorop stellen. Als we nou eens beginnen met welke apparatuur je hebt,waar je woont en wat je wel en ni...

: 1710
: 3
Auteur: roderickvs

Laatste bericht:
21-11-2011 17:07
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Hoezo snelheids verhoging? « Ga naar bericht

Zoals je ziet dus niks nieuwe snelheid. Moet ik er wel bij vermelden dat ik dus ook geen nieuw modem of berichtgeving van nieuwe snelheid heb ontvangen.

: 5446
: 7
Auteur: darkfalcon

Laatste bericht:
21-11-2011 01:08
Avatar van gebruiker
darkfalcon
Gesloten onderwerp

HD decoder, HDMI aansluiting niet mogelijk! « Ga naar bericht

Quotekobus1960 schreef: QuoteDesinformatie is niet de juiste basis om anderen verder te helpen. Ik had meer kennis verwacht i.p.v. aannames en geruchten. Beste Wurf, idd off topic, einde di...
(Pagina: 1 2)

: 15008
: 23
Auteur: wurf

Laatste bericht:
16-11-2011 23:17
Avatar van gebruiker
BMP
Geen nieuwe berichten

Telefoon verbinding valt vaak weg bij opnemen. « Ga naar bericht

Dank voor je feedback, ik ben ook aan m'n 2e adapter voor de EVW toe. Precies het zelfde effect, telefoon ging af, je neemt op, reset. Andere adapter (eigen) er tussen, geen last. Ziggo gevraagd ...

: 14784
: 15
Auteur: hukem016

Laatste bericht:
03-11-2011 01:05
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

Sterk wisselende download snelheid « Ga naar bericht

Denk om de specificaties. Hij moet wel retourgeschikt zijn i.v.m. Ziggo mogelijkheden voor nu en de toekomst!! ;)

: 10507
: 12
Auteur: Zendio

Laatste bericht:
01-11-2011 17:49
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

mijnziggo: kan gegevens niet wijzigen « Ga naar bericht

Quotehbotman schreef: tsja, Mijn rekeningnummer had ik in AUGUSTUS al gewijzigd. Hoeveel tijd heeft dat interne systeem nodig? Bovendien is nu het probleem dat ik helemaal geen wijzigingen d...

: 4112
: 5
Auteur: hbotman

Laatste bericht:
28-10-2011 17:44
Avatar van gebruiker
kezeltje
Geen nieuwe berichten

modem « Ga naar bericht

nogmaals bedankt dat ga ik proberen.

: 3289
: 8
Auteur: tonnie

Laatste bericht:
20-10-2011 21:58
Avatar van gebruiker
tonnie
Geen nieuwe berichten

Vaste klanten worden niet serieus genomen « Ga naar bericht

Het kan misschien te maken hebben met welk telefoon nummer u naar de HD heeft gebeld indien deze binnen ziggo bekent is komen direkt de klantgegevens te voorschijn indien de medewerker deze gegev...

: 8113
: 20
Auteur: Baaf

Laatste bericht:
14-10-2011 01:49
Avatar van gebruiker
Monteur_kees
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd