Forum: Klacht over Ziggo
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Onderwerp | / | Laatste bericht | |
zer slechte behandeling en na 5 maanden nog geen afhandeling van probleem verrotte grondkabel « Ga naar bericht Hallo, Bedankt voor de tip. Ik zal er werk van maken. |
: 2261
: 3
|
Auteur: Drenth Laatste bericht:
22-05-2012 10:13
|
|
al 5 mnd geen automatische afshrijving meer « Ga naar bericht Quotewaarin staat dat zij een probleem hebben en dat ze zelf aangeven wanneer en hoe ze het geld incasseren. Als er in staat dat ze zelf zullen aangeven wanneer en hoe ze het geld zullen incasse... |
: 5280
: 11
|
Auteur: McBeukie Laatste bericht:
11-05-2012 18:33
BMP |
|
Facebook and ziggo « Ga naar bericht Great that it's working now *cheer* Sometimes problems resolve themselves.... thankfully... :) Thanx for the feedback. |
: 6785
: 10
|
Auteur: Mallan Laatste bericht:
01-05-2012 16:29
Nicholas |
|
de Ziggo helpdesk « Ga naar bericht Ik heb niet het idee dat ik een uitzondering ben, ook vrienden en kennissen die klant zijn bij Ziggo hoor ik over technische en administratieve problemen die niet goed worden opgelost. Ziggo heeft ... |
: 3819
: 9
|
Auteur: ajjkuipers Laatste bericht:
22-04-2012 20:51
ajjkuipers |
|
Ziggo niet consequent ? .... Netgear W3500v2 « Ga naar bericht Ja, dat heb je met apparaten soms he. Net als je eerste auto die je naar de schroot brengt (of een ander die ermee weg rijdt.) *byesad* |
: 7771
: 17
|
Auteur: Hanneman81 Laatste bericht:
21-04-2012 18:44
Nicholas |
|
help help « Ga naar bericht Nogmaals, Dit is vervelend, maar wij (gebruikers die andere gebruikers tips geven) kunnen hier ook niets aan doen, behalve begrip opbrengen natuurlijk. Overstappen kan natuurlijk wel. Er lig... |
: 3179
: 4
|
Auteur: roermondia Laatste bericht:
12-04-2012 11:36
Nicholas |
|
ziggo en haar stotteringen. « Ga naar bericht Dat kan er nog mee door. Een vast Wifi kanaal kiezen i.p.v. automatisch kan ook verbetering brengen en ook de bandbreedte terug brengen van 40 naar 20Mhz.B) |
: 6971
: 10
|
Auteur: Gekkie_NL Laatste bericht:
03-04-2012 22:17
Bitfreak |
|
Ziggo levert niet ! « Ga naar bericht Snelle monteur dan,...... kan er gelijk een slotje op. *clap**think**think**no* |
: 3069
: 8
|
Auteur: ziggolevertniet Laatste bericht:
02-04-2012 22:37
BMP |
|
Klacht alles in 1 pakket plus « Ga naar bericht hallo Ibewij, kunt u middels een Persoonlijk bericht u postcode en huisnummer zenden dan laat ik er even door mijn collega`s naar kijken Gr, piotje Quoteibewij schreef: Ik heb op 1... |
: 4402
: 4
|
Auteur: ibewij Laatste bericht:
08-03-2012 21:05
Monteur_kees |
|
cisco 8485 kortsluiting « Ga naar bericht @Crista : laten we wel duidelijk zijn over het feit dat dit niet een website is van Ziggo, maar een onafhankelijk forum voor en door gebruikers/abonnees van Ziggo. Er zijn hier wel Ziggo medewerke... |
: 4728
: 3
|
Auteur: christakoning Laatste bericht:
02-03-2012 21:08
MisterSenseo |
|
Aanbod TV programma's « Ga naar bericht QuoteIk wil Ziggo ook graag opzeggen, alleen ben je dan alles kwijt.... geen internet en geen telefonie meer..... hoezo koppelverkoop.... en dat terwijl dit verboden is bij de wet... Waarschijnlijk... |
: 2647
: 3
|
Auteur: htimm Laatste bericht:
02-03-2012 14:35
kobus1960 |
|
storing op CI + kaart « Ga naar bericht bedankt ik ga ermee aan de slag |
: 4694
: 3
|
Auteur: ddinteren Laatste bericht:
28-02-2012 20:34
ddinteren |
|
Upstream lampje knippert (geen tel. en internet) « Ga naar bericht Zit er tussen de wandcontactdoos en de kabel naar de Cisco nog een UMU01, oftewel zo'n draaidoos splitter? Smijt die Europa uit, erkend onding. Voor een optimale setting, klik op klikkerdeklik in... |
: 27290
: 3
|
Auteur: Hasselt Laatste bericht:
24-02-2012 22:29
kobus1960 |
|
Internet hapert « Ga naar bericht je kunt het natuurlijk altijd proberen natuurlijk. Als het internetmodem/router van ziggo in de meterkast hangt, is dat niet de meest ideale plek voor een draadlozerouter, beste is eigenlijk in he... |
: 4182
: 4
|
Auteur: Tikkel Laatste bericht:
11-02-2012 13:47
veloci |
|
Storing Net5 « Ga naar bericht @ MisterSenseo: Thanx voor de tips. Dan moet ik toch maar een poging doen om de kabels te vervangen en een versterker ertussen zetten. @Poupou: Ik weet dat dat een SD ontvanger is en ik daar gee... |
: 11253
: 4
|
Auteur: Kim1981 Laatste bericht:
04-02-2012 19:43
Kim1981 |
|
Ziggo Internet Stroring ( BREDA ) « Ga naar bericht Quotekobus1960 schreef: De allerbeste optie, 10 tegen 1 dat het voor elkaar komt. Om mijn router te vervangen bedoel je ?> |
: 9528
: 13
|
Auteur: kerozine Laatste bericht:
01-02-2012 12:49
kerozine |
|
Terugkerende internetproblemen Ziggo zonder oplossing klantenservice / technische dienst « Ga naar bericht Dank voor jullie suggesties! |
: 6575
: 8
|
Auteur: jjansen Laatste bericht:
30-01-2012 22:29
jjansen |
|
DRAMA 558,95 euro i.pv. 149,- voor de interactieve ontvanger « Ga naar bericht Anno, dank voor de feedback. Ik hoop dat Webcare ook dit meeleest en misschien nog wat kan betekenen in de gemaakte (aan te tonen) kosten. |
: 7331
: 11
|
Auteur: Hasselt Laatste bericht:
27-01-2012 22:25
kobus1960 |
|
heerlijk de @home behandeling is er nog steeds « Ga naar bericht Dank voor de feedback!! Onderwerp gesloten. |
: 6495
: 11
|
Auteur: paul1965 Laatste bericht:
21-01-2012 14:34
kobus1960 |
|
Mijn ervaringen als nieuwe Ziggo Alles in 1 Plus abonnee « Ga naar bericht ik heb het bericht geheel doorgelezen. Het is uiteraard vervelend dat het zo gelopen is. Ik begrijp uit je bericht dat je je email adres achtergelaten hebt voor wanneer de cisco weer beschikbaar ko... |
: 5281
: 6
|
Auteur: erike59 Laatste bericht:
21-01-2012 13:57
Ziggo-WebCare_Jelle |
Spring naar forum:
- Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek | - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek. |
- Gesloten onderwerp. | - Sticky onderwerp. |
- Actief Onderwerp | - Enquêtes |
- Bestanden bijgevoegd | - Afbeelding bijgevoegd |